Zajímají se lidé na Mělnicku o letáky ve schránkách?

Docela často člověk zaslechne názor, že letáky ve schránce už nemají efekt a lidé se nenechávají reklamou ovlivnit při svém nákupu. Jenže průzkum domácností ukázal opak a více než 80% domácností na Mělnicku letáky ve schránkách neodmítá.

Studie Shopping monitor sledovala posledních šest měsíců nákupní zvyky Čechů. Vyšlo z nich, že nejvíce lidé nakupují v hypermarketech. 44% domácností v nich utratí nejvyšší část svých výdajů za potraviny a drogerii. Růst podílu na útratách hlásí diskontní prodejny, které za hlavní místo nákupů označuje čtvrtina domácností. Až za nimi jsou supermarkety se 17% podílem. Malé obchody jsou preferované pouze 12% domácností.

Ve vysoce konkurenčním prostředí jsou hlavním nástrojem na přilákání zákazníků “akce”. A na ně prodejci upozorňují nejčastěji právě pomocí letáků. “84% oslovených domácností dostává letáky do svých schránek. Nejčastěji si lidé vybavují nabídky společností Kaufland, Lidl, Penny Market a Tesco,” uvádí studie, podle které 40% domácností přiznává, že se nabídkami z letáků nechává ovlivnit. To je nejvyšší číslo od roku 1997. Pouze 12% domácností uvedlo, že má na schránce žádost o nevhazování reklamních letáků. A jaký je podíl těch, kteří nechtějí reklamu ve schránkách na Mělnicku?

Letáky odmítají v Kralupech, libují si v nich v Neratovicích

V Kralupech eviduje Česká Pošta 7 999 poštovních schránek. Vhazování letáků odmítá 1 454. Na Mělníku je 8 589 schránek z nichž reklamu odmítá 1 227. V Neratovicích uvádí databáze pošty 7 006 schránek, reklamu odmítá 827 z nich. Letáky ve schránkách tak odmítá pouze 11,8% domácností v Neratovicích. Oproti tomu v Kralupech odmítá letáky ve schránce nadprůměrných 18,1% domácností. Mělník se drží lehce nad celostátním průměrem, když reklamní nabídky odmítá 14,3% domácností.

Necháte se ovlivnit letákovou reklamou?

A co Vy? Necháte se ovlivnit letákovou reklamou? Nebo ji odmítáte? Hlasovat můžete v naší anketě do poloviny dubna.

Zdroj: marketingovenoviny.cz, Česká Pošta

Přidat komentář

Zvýrazněné položky jsou povinné.


end is near

Kontakt

iSoutok.cz